אחריות ותמיכה טכנית

 

החזרת מוצרים

בכל מקרה של אי הסכמה ניתן להחזיר את הציוד אלינו בתוך 7 ימים מיום קבלתה למשרדי החברה ע"י משלוח אל תמליל , עוזיאל 72  רמת גן 52351 . אין אפשרות החזרה של מערכות מחשב, מסכים, מדפסות, סורקים, מצלמות , מחשבים ניידים , פקסים , מכשירים משולבים ותוכנות מקוריות לאחר פתיחת האריזה אלא באישור היבואן או במקרה של תקלה.

 

נוהל הזמנות

 

לפני ביצוע הזמנה יש לוודא טלפונית מלאי במחסני החברה.

התחייבות חברת תמליל היא אך ורק למוצרים שנמצאים במלאי.

 

 

תמיכה ושרות למוצריHP

למוצריHPניתנת אחריות ותמיכה ע"יHPישראל בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת
HPבטלפון 1700-503048 בין השעות 9:00-18:00. רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.   

 

 

תמיכה ושרות למוצריOKI

למוצריOKIניתנת אחריות ותמיכה ע"י שר אלקטרוניקה בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת שר אלקטרוניקה בטלפון 03-6174777 בין השעות 9:00-17:00 או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת : sher@oki.co.il,  רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר . כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.
כתובת הדואר האלקטרוני של המעבדה (לשאלות טכניות) :lab@oki.co.il

 

 

תמיכה ושרות למוצריFuji

למוצריFujiניתנת אחריות ותמיכה ע"י פוג'י ישראל (שמעוני) בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת שמעוני בטלפון 03-9250666 בין השעות 8:00-16:30 (יש לבקש להעביר את השיחה לתומך הטלפוני)  או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת : digital@shimone.com , רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר . כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

 

תמיכה ושירות למוצריEDIMAX

למוצרי EDIMAXניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן - פיקוק מחשבים בע"מ בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת פיקוק מחשבים בטלפון 09-7601346 בין השעות 9:00-17:00  , כמו"כ ניתן להיכנס לאתר של חברת פיקוק בכתובת - www.pikok.co.il ,באתר ישנן פתרונות למגוון המוצרים וניתן לשלוח בקשה לתמיכה .כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל

 

תמיכה ושרות למוצריMicrosoft

למוצריMicrosoftניתנת אחריות ותמיכה ע"י מיקרוסופט ישראל בע"מ בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון
09-7625400, בימים א'-ה' בין השעות08:00-18:00.
לשאלות הנוגעות לתמיכה טכנית ניתן גם לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת : msilcss@mssupport.microsoft.com . רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המוצר כפי שמצויין בגב האריזה .

 

ראשי דיו וטונרים לא תקינים

ראשי דיו וטונרים אשר מוציאים תוצאות הדפסה גרועות , אשר בעייני הלקוח נראים
לכאורה פגומים , יש לשלוח אל תמליל עוזיאל 72  רמת גן 52351  
מיד עם קבלתם ישקלו אצלנו ובמידה והמשקל יעיד כי אינם ריקים ,הם יועברו 
אל מעבדות היבואן לצורך בדיקה , ראש דיו או טונר אשר נסתם או נפגם
במהלך השימוש יתוקן במעבדות היבואן ויוחזר ללקוח להמשך שימוש,
במידה והפריט אינו ניתן לתיקון הוא יוחלף בפריט חדש וזאת על פי שיקול היבואן
אנו נשלח את המוצר חזרה ללקוח.

יצרנים / מותגים