אחריות ותמיכה טכנית

 

החזרת מוצרים

בכל מקרה של אי הסכמה ניתן להחזיר את הציוד אלינו בתוך 7 ימים מיום קבלתה למשרדי החברה ע"י משלוח אל תמליל , עוזיאל 72  רמת גן 52351 . אין אפשרות החזרה של מערכות מחשב, מסכים, מדפסות, סורקים, מצלמות , מחשבים ניידים , פקסים , מכשירים משולבים ותוכנות מקוריות לאחר פתיחת האריזה אלא באישור היבואן או במקרה של תקלה.

 

נוהל הזמנות

 

לפני ביצוע הזמנה יש לוודא טלפונית מלאי במחסני החברה.

התחייבות חברת תמליל היא אך ורק למוצרים שנמצאים במלאי.

 

תמיכה ושרות למוצריIBM

למוצרי IBMניתנת אחריות ותמיכה ע"י IBMישראל בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז שירות הלקוחות של 
IBMבטלפון 03-9187144 בין השעות 9:00-17:00 , מס' הטלפון של מוקד פתיחת הפניות לתמיכה טכנית : 03-9187177 , מס' הטלפון של המעבדה  : 03-91871144  ומס' הטלפון לסיוע ברישום אחריות באתרIBMהעולמי ( בסקוטלנד ) : 1-80-944-7858 . רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושרות למוצריHP

למוצריHPניתנת אחריות ותמיכה ע"יHPישראל בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת
HPבטלפון 1700-503048 בין השעות 9:00-18:00. רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.   

 

 

תמיכה ושרות למוצריEPSON

למוצריEPSONניתנת אחריות ותמיכה ע"יEPSONישראל בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת
EPSONבטלפון 03-6144300 או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת :epsonsupport4@ag-m.co.ilרצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר .כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושירות למדפסותBrother

בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברתBrotherבטלפון 1-700-700-146 בין השעות 9:00-17:00. רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושרות למוצריLEXMARK

למוצרי LEXMARKניתנת תמיכה טלפונית ע"י  LEXMARKישראל בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של החברה בטלפון
03-5761544 בין השעות 8:00-18:00 או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת :  helpdesk@getter.co.il  .
רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר .כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושרות למוצריCANON

למוצריCANONניתנת אחריות ותמיכה ע"י קרט ישראל בע"מ בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת קרט בטלפון 1599-59-2001 בין השעות 9:00-17:00 או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת :  karat@karat.co.il  , רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר . כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס
של תמליל.

 

תמיכה ושרות למוצריXEROX

למוצרי XEROXניתנת תמיכה טלפונית ע"י  XEROXישראל בלבד בטלפון 03-5727100.
אחריות למוצר ניתנת במעבדות היבואן בלבד עפ"י כתב האחריות המצורף למוצר.
לפני פנייה למעבדה מומלץ להצטייד בהעתק החשבונית של תמליל
ומספרו הסידורי של המכשיר כפי שמופיע בגב המכשיר.

 

-למסכי זירוקס תמיכה בטלפון 03-5727100 ע"י חברת פאל

 

תמיכה ושרות למוצריOKI

למוצריOKIניתנת אחריות ותמיכה ע"י שר אלקטרוניקה בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת שר אלקטרוניקה בטלפון 03-6174777 בין השעות 9:00-17:00 או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת : sher@oki.co.il,  רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר . כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.
כתובת הדואר האלקטרוני של המעבדה (לשאלות טכניות) :lab@oki.co.il

 

תמיכה ושרות למוצריPANASONIC

למוצריPANASONICניתנת אחריות ותמיכה ע"י חברת יורוקום בלבד.
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת יורוקום בטלפון 03-9029001 בין השעות 9:00-17:00. רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושירות לנגני Sandisk , Ergotech, Silver Line 

בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת בנדא-מגנטיק בטלפון 09-8644600 בין השעות 10:00-17:00. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושירות לנגניTEAC, GPT  

בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת סמיקום-לקסיס בטלפון 09-7611222 בין השעות 9:00-17:00. כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

 

תמיכה ושרות למוצריFuji

למוצריFujiניתנת אחריות ותמיכה ע"י פוג'י ישראל (שמעוני) בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת שמעוני בטלפון 03-9250666 בין השעות 8:00-16:30 (יש לבקש להעביר את השיחה לתומך הטלפוני)  או בשליחת דואר אלקטרוני לכתובת : digital@shimone.com , רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המכשיר כפי שמצויין בגב המכשיר . כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל.

תמיכה ושרות לקספרסקי 

תמיכה בעברית ניתנת ע"י חברתפאוור תקשורתנציגת קספרסקי בישראל:

  • ימי פעילות: ראשון - חמישי. בין 17:00 - 08:30 מספר הטלפון: 02-5870591
  • :support@kaspersky.co.il

תמיכה ושירות למוצריEDIMAX

למוצרי EDIMAXניתנת אחריות ותמיכה ע"י היבואן - פיקוק מחשבים בע"מ בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות למרכז התמיכה של חברת פיקוק מחשבים בטלפון 09-7601346 בין השעות 9:00-17:00  , כמו"כ ניתן להיכנס לאתר של חברת פיקוק בכתובת - www.pikok.co.il ,באתר ישנן פתרונות למגוון המוצרים וניתן לשלוח בקשה לתמיכה .כדי לקבל שרות תיקונים יש צורך להציג העתק מחשבונית המס של תמליל

 

תמיכה ושרות למוצריMicrosoft

למוצריMicrosoftניתנת אחריות ותמיכה ע"י מיקרוסופט ישראל בע"מ בלבד .
בכל בעיה , שאלה , טענה או תקלה במוצר יש לפנות לשירות הלקוחות של חברת מיקרוסופט בטלפון
09-7625400, בימים א'-ה' בין השעות08:00-18:00.
לשאלות הנוגעות לתמיכה טכנית ניתן גם לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת : msilcss@mssupport.microsoft.com . רצוי להכין בטרם הפנייה את מספרו הסידורי של המוצר כפי שמצויין בגב האריזה .

 

ראשי דיו וטונרים לא תקינים

ראשי דיו וטונרים אשר מוציאים תוצאות הדפסה גרועות , אשר בעייני הלקוח נראים
לכאורה פגומים , יש לשלוח אל תמליל עוזיאל 72  רמת גן 52351  
מיד עם קבלתם ישקלו אצלנו ובמידה והמשקל יעיד כי אינם ריקים ,הם יועברו 
אל מעבדות היבואן לצורך בדיקה , ראש דיו או טונר אשר נסתם או נפגם
במהלך השימוש יתוקן במעבדות היבואן ויוחזר ללקוח להמשך שימוש,
במידה והפריט אינו ניתן לתיקון הוא יוחלף בפריט חדש וזאת על פי שיקול היבואן
אנו נשלח את המוצר חזרה ללקוח.

יצרנים / מותגים