שאלות נפוצות

האם ניתן לאסוף את המוצרים מהחנות?

כמובן ! ניתן לאסוף כל מוצר המוצג באתר תמליל במשרדינו הראשיים ,ברחוב עוזיאל 72 ברמת גן או בנקודת האיסוף עוזיאל 73 עד השעה 19:30.יש לוודא מראש כי למוצר מלאי מיידי .(03-5748611)

מהן שעות הפעילות בחנות ?

שעות הפעילות הינן בימים א-ה בין השעות 7:30 ל- 17:00 ובנקודת איסוף 7:30-19:30 ובימי שישי וערבי חג 7:30-13:30

האם מחירי האינטרנט והמחיר בחנות זהה ?

כמובן ! אתר החברה עבורינו הוא בבחינת אמצעי פרסום נוסף של סל המוצרים הרחב שלנו , הרכישה יכולה להתבצע בכל דרך , המחיר - ישתנה רק בתשלום במזומן ואיסוף עצמי .

האם המחירים באתר כוללים מע"מ ?

וודאי . פרסום מחירי המוצרים באתרי אינטרנט חייב להיות כולל מע"מ לפי החוק .

מה לגבי אחריות למוצרים באתר ?

חברת תמליל מייחסת חשיבות עליונה לעניין האחריות.לכן, בתחתית הפירוט של כל מוצר מצויינת תקופת האחריות הרלוונטית .האחריות ניתנת ע"פ רוב ע"י היבואן הרישמי של הפירמה לתקופות שונות ,בדר"כ מדובר באחריות המקסימלית הקיימת בשוק לאותו מוצר .

מהי "קנייה בטוחה"  ?

קנייתך באתרנו בטוחה -אנו דואגים לשקט האישי שלך בעת הרכישה :
ניתן לבצע רכישה באתר באמצעות כרטיס אשראי ללא חשש.
האתר מצויד במערכות לאבטחת מידע ולשמירה על הפרטיות המבוססת על הכלים המתקדמים ביותר בתחום זה .שרתי האבטחה מאפשרים הצפנה וקידוד של המידע העובר ברשת .פרטי הלקוח השונים לרבות  פרטי החיוב נשמרים באופן המאובטח ביותר והגישה אלהם ניתנת לגורם פנימי מוסמך מטעמנו בלבד!

האם חייבים לשלם באשראי ?

לא ולא. מערכת "קנייה בטוחה"  מאפשרת רכישה מקוונת ללא כל חשש .
אך אין זו הדרך היחידה !
*ניתן להזמין מוצר דרך הרשת ולסמנו באופציה של רכישה טלפונית -הזנת פרטי האשראי בעת ההזמנה  אינה נחוצה לנו במקרה זה .
*ניתן כמו כן להזמין מוצרים ולשלם בעת האיסוף העצמי מהחנות בכל אמצעי התשלום המקובלים.

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם?

כן.כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "איסוף עצמי" לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה במחסני החברה ברחוב עוזיאל 72 רמת גן או בנקודת איסוף עוזיאל 73 כל זאת בתיאום מראש ולפי סיכום.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי?

כמובן.המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי.את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר לעיתים(במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו.

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי?

אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם מוכנים וארוזים למשלוח עבורכם בפתח היציאה ממחסני החברה .

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד?

כן חלק מהמוצרים נמצאים במלאי אבל לידיעתכם עם מבחר של כ12,000 מוצרים אין אפשרות להחזיק מלאי זמין של כולם ולכן יש ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

המחירם באתר נכונים?מעודכנים?מה קורה אם טעיתם במחיר?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום.מעל 500 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני היבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח?

בתמליל תוכלו לבחור בין משלוח בדואר רשום (מבוטח)ובין שליח.דואר רשום עולה 29 שקלים ומשלוח עולה 70 שקלים(מלבד מוצרים במשקל כבד ונפח גדול) הכל תלוי בסוג המשלוח ואזור החלוקה  . המחיר הוא מחיר גלובאלי כלומר גם אם הזמנתם פריט אחד או מחשב אן מדפסת, סורק ושני מסכים תשלמו בדיוק את מחיר המשלוח הנקוב.סייג אחד הוא שאיננו מוכנים לשלוח מחשב או מסך גדול בדואר מפאת היחס של הדואר לחבילות.זכרו גם שהדואר איטי יותר ואין לנו שליטה בחבילה לאחר שיצאה מאיתנו.בתקופה של חגים או חופשים הדואר עובד לאט יותר מימים רגילים.

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם?

לחצו כאןhttp://www.tamlil2100.co.il/Article.aspx?id=25

יצרנים / מותגים